Sypaian er en lille virksomhed, der sælger stof og sytilbehør. Der er lidt for enhver smag til både børn og voksne. Min Systue på adressen, er leveringsdygtig i næsten alt, hvad der kan komme igennem en symaskine.
Jeg syer tøj efter dine personlige mål, så hvis du f.eks. er en lille størrelse foroven og en større størrelse forneden, bliver mønsteret tilpasset efter det. Det samme gælder børnetøj, hvis der er særlige ønsker.
Systuen laver også Redesign, reparationer, oplægning af tøj, gardiner, duge og andet interiør.
Jeg sælger også lækre håndstrikkede uldveste til børn, strikket i det blødeste Alpaca-uld. Til de helt nyfødte er vestene strikket i super soft merino-uld. Du kan også købe hjemmestrikkede uldsokker og karklude.
Jeg hedder Solveig, bor på Bornholm og her har jeg min systue. Jeg strikker, syer og designer tøj til børn og voksne. Det har været min store passion og interesse igennem mange år.
Det giver en helt speciel tilfredsstillelse, at skabe noget selv, der er helt unikt. Jeg har altid elsket processen ved, at få en ide, finde stof og føre min ide ud i livet. Når jeg sidder med det færdige resultat er der bare ikke noget bedre.
Sypaian er ikke en shop med flere tusinde varenumre, men en lille systue, med et udvalg af stoffer, der er købt hjem med omhu og kærlighed. Kvaliteten er god og alle stofferne er enten Økologiske, eller Øko-Tex mærkede, så du kan være tryg ved produktet. Priserne er, så alle kan være med og shoppen er bygget enkelt op, så det er nemt, at finde rundt.
Jeg bruger udelukkende Sypaians stoffer i min systue, eller kundens medbragte stof. Jeg sætter billeder ind, når jeg har syet noget i et design. Det er tit rigtig inspirerende, at kunne se, hvordan stoffet tager sig ud i et færdigt produkt.
Jeg vil prøve, at være behjælpelig på alle måder og du skal ikke være bange for, at ringe eller skrive til mig.
Jeg håber du bliver glad for at besøge Sypaian og at du finder lige det du er på udkik efter, til dit næste projekt.
Hvis du køber for 500,00 kr. eller mere, får du gratis forsendelse med GLS eller DAO til nærmeste pakkeshop.
Rigtig god fornøjelse
Kærlig hilsen Solveig